Ao que parece,Kane e The Undertaker estão fora do ppv Survival,Undertaker não irá participar,por causa de uma lesão sofrida na cabeça,segundo os jornalistas.Já Kane não tem motivos aparentes pra não participar,mas dizem os jornalistas que ele também acabou sofrendo uma lesão.
3 comentários:
Fuck! I've Been waiting for the moment what Undertaker destroys Ren ... but now... Undertaker is out! :(
Thanks Ren!
@thewrestlingherofan you're right I believe what The Undertaker will return and beats Ren "T.S"
@thewrestlingherofan Are you crazy? the snake is a great talent !! of the company, and would not be so easy, so, so I think it would be a great fight, but will it still have - there? LOL ( ? )
Postar um comentário